poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dzień Babci i Dzień Dziadka - POMORSKIE Inspiruje !!!

Wcześniej w tym miesiącu pokazywaliśmy Wam inspiracje.
Dziś prezentujemy prace, które udało się stworzyć twórczym osóbkom
z Pomorskiego na Dzień Babci i Dzień Dziadka.

Z tej okazji i my dołączamy się do życzeń zawartych
w tych wszystkich ślicznych pracach.

Zdrowia i pogody ducha wszystkim Babciom i Dziadkom!


Zuzanka - malinowe kartki dla babci i dziadka
(klik, klik w link po więcej) i nie tylko:



Scrappująca Merida








... z grudnia, ale dla babci - Elsfera




....a takie karteczki pokazuje u siebie Maggi:    
      


Mamy nadzieję, że wpadniecie do dziewczyn 
(i jedynego mana) popodziwiać ich prace.

Jeśli ktoś ma coś przeciwko umieszczeniu jego pracy 
wraz z odnośnikiem w tym poście, niech da znać w komentarzu. 
My ze swojej strony mamy nadzieję, że zrobiliśmy Wam miłą niespodziankę:)

Pozdrowienia i serdeczne życzenia od DT Pomorskie Craftuje!

2 komentarze:

  1. Miło mi, pozdrawiam,
    ps. częstujcie się moim pracami do woli aby je pokazywać :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku! Dziękuję. Jestem zaskoczona, prawdziwa niespodzianka - wpadłam zobaczyć kartki i ...nie mogłam uwierzyć, że i moja tutaj się znalazła. Buziaki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...