sobota, 21 grudnia 2013

TUTORIAL "biała choinka"

Witam :-)

Przygotowałam dzisiaj ekspresowy tutorial na choineczkę,
która może stać się uroczą ozdobą domu na święta.
Kurs w nieco innej formie możecie znaleźć też na moim blogu,
ale chciałam się podzielić nim także i tutaj :-) 


Potrzebne materiały:

- baza styropianowa w kształcie stożka;
- pasta strukturalna typu śnieg; 
- biały brokat;
- sznurek lub żyłka + szpileczki;
- dobry klej (używam kleju introligatorskiego);
- nożyczki;
- ozdoby - wykorzystałam papierowe kwiatki, oszronione owoce głogu, pręciki typu "winogronka", obsypane brokatem gwiazdki na druciku, wykrojnikowe wycinanki, cekiny i samoprzylepne półperełki. 

Zaczynamy :-)

1. Styropianowy rożek pokrywamy pastą strukturalną. Żeby pasta ładnie się błyszczała możemy wymieszać ją w dowolnych proporcjach z brokatem. Jeśli brokat jest jednak jasny i drobny, może stać się mało widoczny po zmieszaniu z pastą. Wtedy lepiej jest po prostu posypać nim choinkę :-)



2. Dookoła bazy przewiązujemy sznurek lub żyłkę. Końce przymocowujemy szpilką. Wokół tej linii będziemy układać nasze ozdoby. Kiedy będzie ich odpowiednio dużo, sznurek stanie się niewidoczny. Nie jest to oczywiście konieczny krok, ale ja wolałam mieć pewność, że ozdoby będą umieszczone w miarę regularnych odstępach. Linie można też leciutko zaznaczyć ołówkiem.


3. Wokół sznurka mocujemy ozdoby. Większość z tych, które ja wykorzystałam jest umieszczona na druciku. Można je więc po prostu wbić w styropianową bazę. Zaczęłam od tych większych, jak papierowe zawilce...


...a potem dokładałam kolejne :-)


Dla podkreślenia świątecznego charakteru dorzuciłam też liście ostrokrzewu. Wycięłam je wykrojnikiem z papieru wizytówkowego, pokryłam brokatem a następnie crackle accents. Jako uzupełnienie całej kompozycji dodałam też białe cekiny i półperełki.

Choinka gotowa :-)




Mam nadzieję, że pomysł się Wam spodoba i może
też wykorzystacie go w swoich świątecznych dekoracjach ;-)

Buziaki :-***

Ivy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...