wtorek, 31 grudnia 2013

do siego ROKU !!!

Witajcie ... to będzie wielkie podsumowanie ... a za razem moje pożegnanie z Wami. 
Wróciłam w swoje ukochane Tatry, więc mój czas tutaj dobiegł końca. 
Nie mniej jednak dziękuję za to, że mogłam tu być i tworzyć z wami to miejsce ...


Niech Nowy 2014 Rok będzie czasem 
SPEŁNIENIA niespełnionego ... 
Tego Wam z całego serca życzę i imieniu swoim 
i całego DT Pomorskie Craftuje :*

Ki

na koniec POMORSKIE INSPIRUJE ... 
pozwoliłam sobie tym razem sięgnąć po prace naszego starego i nowego składu DT, 
czyli poszperać u tych, którzy tworzyli/tworzą nadal to miejsce... miłego oglądania !!!

Pejtoon
































i ja Ki żegnam was swoim LO ...


1 komentarz:

  1. Prześliczne inspiracje. Każda z osobna piękna i wyjatkowa :) Szkoda, że Ki odchodzi :( Dla Ki i całej ekipy pomorskie-craftuje na Nowy Rok 2014 rok wszystkiego dobrego. Twórczych inspiracji i niebanalnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...