wtorek, 10 grudnia 2013

Wyzwanie PG #3 MASKOTKA

Witajcie ... GRUDZIEŃ "ZAPUKAŁ DO OKNA"...  

a wraz z nim magiczny czas dawania i obdarowywania.
Dziś chciałabym zaprosić Was wyzwania, 
którego celem będzie wsparcie akcji "TRÓJMIASTO SZYJE"
23 listopada odbyło się spotkanie, na którym sześć wspaniałych dziewcząt 
szyło maskotki dla dzieci z Hospicjum. Było to ostatnie spotkanie z tej serii, 
ale nie pierwsze, które się odbyło.Dziewczyny od momentu "zrodzenia się" 
pomysłu stworzyły wiele wspaniałych prac, które możecie zobaczyć poniżej ...


I nasze wyzwanie! Zadanie polega a na uszyciu dowolnej maskotki ...
i CO WAŻNE dostarczenie jej lub przesłanie do Oli z Deco Hobby (decohobby@wp.pl)  
To jest podstawowy warunek! Nie czekajcie zatem i przyłączcie się do naszej akcji !!!


Prace (tylko część) wykonane przez dziewczyny :) Niech Was zainspirują :)


















   



Nagrodę w tym wyzwaniu sponsoruje DIANA DECOR wystrój wnętrz.
A i ja - Ki - dorzucę coś ze swoich materiałowych skarbów ;)

                        

W zestawie znajdziecie:
1 kupon tkaniny welur kol.beżowy
1 kupon tkaniny welur kol. chaber
1 kupon firanki "deszczyk"
1 kupon firanki dla dzieci "Autka"
1 kupon firanki haftowanej we wzorki beżowo-brązowej
1 kupon tkaniny zasłonowej
gumka szer.2 cm, szpulki nici, koraliki




Termin realizacji wyzwania do 9 styczniaWyniki ogłosimy kilka dni później.
Pamiętajcie swoje prace zgłaszacie linkując odpowiedni post do "żaby" ...
---

9 komentarzy:

  1. Fantastyczne wyzwanie moze w koncu uda mi sie wziasc udzial bo pomysl na maskote dojrzewa od dawna a jesli taki szczytny cel to wieksza mobilizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się niestety nie wyrobię, ale cieszy mnie widok kilku moich zwierzaków na fotkach -
    kreatywnanuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam mam mam musze zrobić zdjęcie i opublikować ale jest. Jeszcze pytanko czy można zgłaszac więcej niż jedną pracę, bo bym wysłała kilka już dzieciakom w jednej przesyłce

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ale jeszcze dopracowuję , ponieważ robię kilka naraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się, że poznałam szyjacych Dziewczyn ..Super maskotek-pocieszanek będzie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się i ja :-)
    To fantastyczna akcja i cieszę się , że mogłam w niej wziąc udział i że zdążyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mimo napisania maila nie dostałam adresu na jaki powinnam wysłać maskotki

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdź swojego maila :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...