środa, 1 kwietnia 2015

Nowa osoba w zespole PC!

To nie prima aprilis :) Od dnia dzisiejszego do naszego Design Teamu dołącza nowa osoba! Poznajcie Joankę Z.! :D


Od małego wszędzie pchałam ręce: rysowałam, malowałam zachody słońca na kawałkach drewna, kleiłam ubranka, robiłam kratki, wycinałam szkielety dinozaurów. Później doszła biżuteria i decoupage. Trafiłam na ASP, ale skończyłam z dyplomem historyka sztuki. Teraz dla odmiany: szyję :) Przygoda z szyciem zaczęła się nagle podczas studiów – postanowiłam uszyć sobie torbę z bawełnianego fartucha z lumpeksu, kupionego za 2 zł. Postanowiłam odtąd szyć wszystko! Łamałam igły, prułam, klęłam, a efekty prezentowałam na założonym i wciąż prowadzonym blogu. Teraz to właśnie szycie i zabawa tkaninami kręci mnie najbardziej i pozwala się realizować na co dzień. Udało mi się szczęśliwie przekuć pasję w zawód - prowadzę firmę „Joanka Z.”, szyjąc głównie torby i nerki-saszetki. Prywatnie – szyję co się da ;) Co mnie kręci? Folkowe wzory i brytyjskie kwiaty, naturalność tkanin, recykling, podróże bez planu, nocne spacery po lasach i bezmiar wyobraźni :)

Joankę znajdziecie tutaj: blog | fanpage fb | instagram | www


Mamy nadzieję, że nasza współpraca okaże się owocna, a Joanka zainspiruje Was swoimi pięknymi pracami :) Pierwsza z nich już całkiem niedługo - na dzisiejszy wieczór szykujemy dla Was specjalną niespodziankę, tak więc zaglądajcie do nas! :)

Pozdrawiam ciepło,

2 komentarze:

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...