wtorek, 23 sierpnia 2016

Craftowe CV

Witajcie w Craftowym CV. W tym miesiącu gościem naszym jest Emilia Szymańska. Kreatywna i niesamowicie zdolna dziewczyna. Zajmuje się nie tylko sutaszem , ale również szyciem. Tworzy przepiękną biżuterię ,a z szyciowych dzieł ostatnio przypadła naszej ekipie jej torba podróżna, którą wygrała nasze pomorskie wyzwanie "Jedziemy na piknik" Przy okazji ogromne gratulacje.
1. W craftowym świecie - prowadzę bloga, stronkę facebook i instagram. Lubię "zatracić się" w nowym projekcie, uczyć się nowych technik.Jest to jak wędrówka w nieznane, otwiera przede mną nowe możliwości łączenia w pracach wielu chwytów.

2. Moje prace znajdziecie na 

3. W życiu codziennym jestem uparta, nie spocznę dopóki czegoś nie skończę (chociaż czasami to bardzo długo trwa:)
tak jak ten ślubny pas

4. Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam około 7 lat temu, kiedy byłam w klasie maturalnej. Wszystko dookoła mówiło, że powinnam się uczyć, przygotowywać bo przyszłość, bo studia. Jednak pojawiła się pokusa, zamówiłam mały zestaw startowy do robienia biżuterii. Kilka podstawowych narzędzi i półfabrykatów, potem musiałam uzupełniać i uzupełniać... A teraz koralików mam permanentnie za mało, ponieważ zawsze jest coś nowego na rynku co trzeba wypróbować.

5. Moją ulubioną dziedziną rękodzieła jest haft sutasz, od niedawna haft koralikowy i szycie.





6. Craftuję, bo to pomaga oderwać się od rzeczywistości, dzięki temu mam ogromną satysfakcję, że sama stworzyłam coś dla siebie i innych. Staram się by to było nie tylko ładne, ale i praktyczne. Wiem, że te rzeczy są jedyne w swoim rodzaju, będą wyróżniać się z tłumu sieciówkowych świecidełek. Największą satysfakcję sprawia uśmiech osoby obdarowywanej. Wtedy czuję, że to co robię ma sens.
Mała cząstka dla WOŚP

7. Jak wygląda Twoje miejsce pracy?
Mogłabym zacząć:" A na początku był chaos..." Ale nie, to zazwyczaj jest to wszechpanujący chaos. Mam swój mały stolik chaosu, w którym tylko ja potrafię się odnaleźć i wiem gdzie co leży. Niby wszystko uporządkowane ale, według mojego ściśle tajnego kodu (jedyną osobą, która go poznała w jakimś stopniu jest mój mąż:). Schody zaczynają się gdy ktoś nie wtajemniczony w powyższy próbuje znaleźć, a to nożyczki, a to metrówkę, a to igłę, a to nici w kolorze oliwkowym! Tak, wszystko jest w miejscu wiadomym tylko mnie. Czasami staram się uporządkować mój Warsztat Małego Rzemieślnika, lecz na próżno, kiedy przystępuję do realizowania nowego pomysłu, nagle zawartość pudełek, organizerów znajduje się dookoła mnie i przecież dopóki nie skończę nie będę sprzątać, to mogłoby zaburzyć koncepcję!
Pracownia nocą

8. Jeśli miałabym wymienić trzy rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie każdego dnia: mój ukochany, jego uśmiech, owoce.

9. Najchętniej tworzę: ostatnimi czasy uszytki wszelakie. Główną zasadą jest: by były praktyczne. A to kosmetyczka na podróż, a to bieżnik na stół, poszewki na poduszki. Bardzo polubiłam haft koralikowy, w tych drobinkach szklanych można się zatracić.

10. Moje trzy ulubione kolory to turkusowy, błękitny, granatowy.

11. Jedna z najwcześniejszych prac, które pokazałam „światu” to





12. Najlepszym sposobem na brak weny jest oderwanie się od rzeczywistości, rzucenie obowiązków i robienie czegoś kompletnie innego. Kiedy umysł wypoczywa, nawet nie zdajemy sobie sprawy, że najlepsze pomysły same trafiają do naszej wyobraźni, kiedy jesteśmy pod wpływem na przykład sztuki, muzyki, czy nawet w ferworze emocji dnia codziennego.

13. Moje marzenia związane z craftowaniem to:
Marzę o otworzeniu własnego sklepu dla osób zakręconych w rękodziele. Takiego gdzie znalazłoby się coś dla szyjących rzeczy wszelakie, zajmujących się biżuterią w różnych technikach. Zaczarowany zakątek, gdzie można by się zatracić w swoich projektach artystycznych.

14. Moje trzy ulubione prace to:







15. Kiedy nie craftuję, lubię - poczytać, poleniuchować, obejrzeć dobry film.
16. Moje życiowe motto to:   "Nikt nie jest ideałem, musisz się jeszcze wiele nauczyć"

                                                                                    Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Sutaszowe prace mnie zachwyciły, szczzególnie ten misterny pas ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow, ależ cudowne prace, podziwiam i zazdroszczę wytrwałości, cuda, a pas powalił mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie i za miłe słowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prócz tego, że jeden z moich ulubionych artystów to jeszcze wspaniała osoba!

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...